فجر محمدی
نوشته شده توسط : بهمن

 

حضوری پر شور

در

فجر محمدی

 

دهه فجر بر همه ایرانیان مبارک

ای شهیدان راهتان ادامه دارد

 

 


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مركزی دهه فجرانقلاب اسلامی؛ در طلیعۀ سی و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی اطلاعیه ای را صادر کرد.

98f05778c5494fcce1d3b262f2030f4c.jpg - 39.08 Kbمرصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مركزی دهة فجرانقلاب اسلامی؛ در طلیعۀ سی و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام كرد:
 
نوای روحانی، دل‌انگیز و روح‌بخش‌ گلبـانگ تـكبیـر؛ ملـت بزرگ و استـوار ایـران اسلامی در شب پیروزی انقلاب اسلامی در كران تا كران آسمان گلگون میهن عزیزمان طنین‌انداز می‌شود و با مدد؛ دم قدسیایی شهدا و امام شهیدان، همراه با فریادهای "الله اكبر" ملت شـجـاع و قهرمان ایران اسلامی در حمایت از ملت‌های مسلمان وستم‌دیدۀ جهان، بر اندام نحیف استكبار جهانی و تمامی كاخ‌های ظلم و طاغوت لرزه انداخته و تمامی نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب اسلامی را منهدم نموده و تحریم‌های یك‌جانبه استكبار را ناكام می‌گذارد‌.  
 
در شامگاه 21 بهمن‌ماه (شب 22 بهمن) سراسر كشور همزمان با تهران رأس ساعت «21:00» در 331 شهر و شهرستان و همزمان در 17  منطقه از میادین اصلی و مكان‌های عمومی شهر تهران نورباران می شود.  
 
ایران اسلامی در شب پیروزی انقلاب اسلامی (شب 22 بهمن) به یكباره می‌خروشد و از اقیانوس بیكران ملت به پا خواسته و مصمم ایران غریو فریادهای توفنده‌ "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" را كه تجلی‌بخش كلمه وحدت‌ و‌ وحدت كلمه‌ امت سربلند ایران اسلامی را سر می‌دهند.
 
"الله اكبری"؛ كه از اعماق وجود یكایك ملت مسلمان و سلحشور ایران اسلامی به پا خواست و تمامی كاخ‌های ظلم ستمشاهی را ویران نمود.
 
"الله اكبری"‌؛ كه تمامی مرزهای جغرافیای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی را در نوردیده ‌و به وسعت پهنه‌ پهناور زمین و تمامی قلوب عاشق حق و حقیقت گسترش یافت و به‌عنوان الگویی برتر در صدر نظام‌های سیاسی جهان قرار گرفت‌.
 
"الله اكبری"‌؛ كه به‌عنوان پیام صلح‌ و ‌آزادی‌ وعدالت‌ و استكبارستیزی در بین كشورهای مسلمان وآزادی‌خواه جهان مورد پذیرش قرار گرفت‌.
 
"الله اكبری"‌؛ كه امیدبخش دوستان و بیم‌دهنده دشمنان و نویدبخش طلوع ستاره‌‌ فجر انقلاب در پگاه صبح امید در آسمان پرفروغ ایران اسلامی است.
 
"الله اكبری"‌؛ كه تجلی‌بخش همبستگی عمومی اراده‌ و اتحاد ملی و انسجام اسلامی در سایه‌سار كلمه وحدت و وحدت كلمه است.
 
اینك ملت آگاه و بیدار ایران اسلامی به شكـرانـه سـی و چـهـار سال افـتـخـار و اقـتـدارآفـریـنـی و با پشتوانه اراده‌های راسخ ملت شجاع و قهرمان ایران در آغاز ورود به سی وپنجمین سال از حیات طیبه و پربركت نظام مقدس جمهوری اسلامی و درشامگاه بیست و یكم بهمن‌ماه می‌خروشند و فریاد رسای تكبیر خود را از مأذنه‌ها و گل‌دسته‌های مساجد، پشت بام منازل و اماكن و هیئات مذهبی، و در خیابان‌ها و كوچه‌ پس‌كوچه‌های شهرها و روستاهای سراسر كشور به گوش جهانیان می‌رساند‌.
 
"الله اكبر"‌؛ ‌به سی و چهار سال وحدت و اتحاد حول محور مقام ولایت فقیه
"الله اكبر"‌؛ ‌به سی و چهار سال ایستادگی و پایداری جانانه ملت قهرمان ایران اسلامی در مقابل نظام سلطه"الله اكبر"‌؛ ‌به سی و چهار سال حیات طیبه و پربركت در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران "الله اكبر"‌؛ ‌به سی و چهار سال عزت و سربلندی در سایه‌سار اندیشه‌های ناب قرآن كریم و ائمه معصومین«علیهم‌السلام»"الله اكبر"‌؛ ‌به سی و چهار سال نقش‌آفرینی در جهت پویایی و استحكام نظام اسلامی"الله اكبر"‌؛‌ به سی و چهار سال جهاد پرتلاش و خستگی‌ناپذیر برای برافراشتن پرچم "لا اله الا الله" "الله اكبر"‌؛ ‌به سی و چهار سال صیانت و حفاظت و حراست از ‌شعار انقلاب "‌استقلال‌، آزادی‌، جمهوری اسلامی""الله اكبر"‌؛‌ به سی و چهار سال حماسه‌آفرینی و حضور آگاهانه در صحنه‌های مختلف برای تعیین سرنوشت كشور"الله اكبر"‌؛ ‌‌به این همه شور و شوق كه در اعماق قلوب ملت رشید ایران موج‌زنان تمامی نقشه‌های شوم استكبار ‌جهانی به سركردگی آمریكای جنایتكار و اسرائیل غاصب را نقش بر ‌آب می‌كند‌.
 
در پایان این اطلاعیه آمده است‌:
 
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مركزی دهه فجرانقلاب اسلامی؛ از ملت استوار و سربلند ایران اسلامی می‌خواهد تا بار دیگر در شامگاه 21 بهمن و آغاز سی و پنجمین سالگرد پیروزی افتخارآفرین و شكوهمند انقلاب اسلامی  همزمان با نورافشانی، با بانگ رسای تكبیر، پیام انقلاب اسلامی را كه همانا ( استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی)است، سر داده و ضمن فریاد بانگ تكبیر پاسخ كوبنده به یاوه‌گویان جهانی به سركردگی آمریكای ام‌‌الفـسـاد و اذناب داخلی‌اش، وحدت و انسجام خود را با زنده نگاه‌داشتن یاد و خاطره‌‌ شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام راحل عظیم‌الشأن به اثبات برسانند و با تجدید میثاقی حماسی از اصل مترقی ولایت فقیه حمایت نموده و در راستای اطاعت از فرامین رهبری و حفاظت از دستاوردهای سترگ انقلاب اسلامی لحظه‌ای از پای ننشینند.

 


مردانی که با دستان خالی و خشمِ مردمان جان به لب آمده، با سر به زباله دان تاریخ سرنگون شدند اما برای واژگونی تندیس هایشان ، باید از کامیون و سیم بکسل و جرثقیل کمک گرفت.
به گزارش جهان نیوز، سرنوشت دیکتاتورها، شباهت های حیرت آور و در عین حال عبرت آموزی با یکدیگر دارد. مردانی بی اصل و نسب و بی ریشه، با کم ترین پایگاه اجتماعی در میان مردمانشان، که کشور را پر کرده اند از مجسمه ها و تندیس های پرهیبت از خودشان.مردانی که با دستان خالی و خشمِ مردمان جان به لب آمده، با سر به زباله دان تاریخ سرنگون شدند اما برای واژگونی تندیس هایشان ، باید از کامیون و سیم بکسل و جرثقیل کمک گرفت.همان گونه که برای از بین بردن آثار سال ها ویرانگریِ بوالهوسی هایشان، چندین نسل باید عمر و توان خود را سرمایه کنند.
در سی سال گذشته، دنیا بارها شاهد چنین صحنه هایی بود.شاه، دیکتاتورهای شوروی،صدام، قذافی، چائوشسکو و...شاید اگر این زمامداران بی تدبیر، کمی بیشتر از همان دقتی را که در استحکام بخشیدن به مجسمه های خود به خرج می دادند، صرفِ سرزمین و مردم خود می کردند، سرنوشتشان به گونه ای دیگر رقم می خورد.
تصویر زیر در زمستان 1357 گرفته شده است و یکی از ده ها تندیس پهلوی ها، توسط مردم به خاک مذلت کشیده می شود و جوانان انقلاب، لذت شاهسواری را تجربه می کنند.
 

حضوری پر شور

در

فجر محمدی

 

دهه فجر بر همه ایرانیان مبارک

ای شهیدان راهتان ادامه دارد





:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: